Politica de retur

Politica de Retur pentru Ferolux Srl

Conform legislației din România, puteți să returnați produsele cumpărate de pe www.arvore.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a fi nevoit să justificați decizia de returnare și fără a suporta alte costuri decât costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonanței Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.

Formularul de Retur

  • Formularul de retur trebuie completat cel târziu în ultima zi calendaristică din intervalul de returnare.
  • În cazul în care Clientul dorește returnarea produsului, acesta trebuie să îl anunțe pe Vânzător, în termenul legal, pe adresa de e-mail ioan.pop@arvore.ro, incluzând informațiile solicitate.

Condițiile Generale de Returnare

  • Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile și documentele originale.
  • Dacă produsul returnat este deteriorat sau prezintă urme de montaj, uzură, zgârieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă, se va percepe o taxă pentru a acoperi diferența de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat.
  • Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de Client în formularul de returnare.
  • Produsele oferite cadou trebuie de asemenea să fie returnate, în condiții de produs nou.

Verificarea Produselor

  • La primirea coletului, verificați integritatea ambalajului. În cazul în care coletele prezintă ambalajul deteriorat, este necesară încheierea unui Proces Verbal cu agenții firmei de Curierat/Livrări.

Returul Produselor cu Defect

  • În cazul produselor deteriorate, se va oferi înlocuirea sau repararea. Dacă produsul returnat prezintă alte defecte decât cele sesizate, se va percepe o taxă sau se poate refuza produsul.

Recomandări de Ambalare

  • Detaliile pentru ambalarea diferitelor tipuri de produse sunt descrise pentru a asigura protecția acestora pe durata transportului.

Procedura de Reclamații

  • Clientul poate formula reclamații trimițând un e-mail la adresa ioan.pop@arvore.ro. Toate reclamațiile vor fi analizate responsabil și se va oferi un răspuns în maxim 14 zile de la data depunerii acestora.
  • E-mailul cu reclamația va conține urmatoarele informații:
  • Informații de Identificare ale Clientului

    • Numele și prenumele clientului.
    • Adresa de e-mail.
    • Numărul de telefon.
    • Adresa de corespondență.
  • Detalii despre Comandă

    • Data achiziționării produsului.
    • Numărul comenzii sau al facturii.
    • Denumirea și/sau codul produsului 
  • Descrierea Problemei

    • O descriere clară și detaliată a problemei întâmpinate.
    • Specificarea dacă problema este legată de calitatea produsului, de livrare, de serviciul clienți sau alt aspect.
  • Fotografii sau Dovezi Vizuale

  • Detalii Adiționale (Opțional)

  • Acțiunea Dorită

    • Specificarea acțiunii pe care clientul o așteaptă (de exemplu, înlocuire, reparație, rambursare).
  • Informatii de Contact

    • Detalii despre cum poate fi contactat serviciul clienți, inclusiv numărul de telefon și adresa de e-mail.